Reklamační řád
Kupující je povinen při převzetí dodané zboží prohlédnout zda je v pořádku. Při zjištění závady je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Závady zjištěné později pro uznání reklamace prodávající již nemusí uznat. Dodané zboží musí být kupujícím důkladně prohlédnuto.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY:
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty, Zásilkovny a PPL s.r.o. je nutné, aby kupující zboží zkontroloval, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.
- Vznikne-li vada na zboží dodaném tímto internetovým obchodem, je možné reklamaci uplatnit e-mailem na adrese: objednavky@terrymoda.cz, nebo zasláním na adresu sídla firmy:
THEMIRA s.r.o.
Nerudova 486
549 41 Červený Kostelec
K reklamaci zaslaného zboží je potřeba, aby kupující vyplnil reklamační formulář. - Oprávněná reklamace bude řešena, výměnou zboží za nové nepoškozené, vrácením zaplacené kupní ceny na číslo účtu kupujícího, nebo opravou. Vrácení zaplacené kupní ceny musí být maximálně do 14 dnů od doručení odvolání od kupní smlouvy. Prodávající si vyhrazuje právo na pozdržení platby za reklamované zboží z důvodů neobdržení zásilky s vráceným zbožím, nebo dokladu o jeho zaslání. Doporučujeme reklamaci předem konzultovat telefonicky +420 734 716 517, nebo e-mailem na objednavky@terrymoda.cz.
- Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se kupující s prodávajícím nedohodnou na jiné lhůtě.
- Náklady na dopravu do servisního střediska hradí kupující. Při zjištění oprávněné reklamace z důvodů závady zaviněné tímto internetovým obchodem se prodávající zavazuje o dodatečném uhrazení nákladů na dopravu. Celkovou cena nákladů na přepravu dodaného zboží je prodávající povinen zaslat kupujícímu na číslo účtu, které kupující zdělí prodávajícímu. Náklady na přepravu reklamovaného zboží zpět ke kupujícímu hradí prodávající. Kupujícímu se přiznávají účelně vynaložené náklady při uplatnění oprávněné reklamace. Tato lhůta je stanovena na 1 měsíc a je počítána od od okamžiku uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, tedy nejpozději 1 měsíc po uplynutí 24 měsíční lhůty.
Reklamace nebude uznána
- Pokud závada na textilním zboží vznikla v důsledku opotřebení, nesprávného užívání (např. nedodržení pracích simbolů) či skladování.
- Pokud se reklamace týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena.
- Pokud bude udána závada, která se neprojeví.
- Pokud kupující nedodá potřebné doklady k vyřízení reklamace
V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanoveních zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.